Promocje
Wisząca biała półka VEGA półki na linach loft sznur Juta
Wisząca biała półka VEGA półki na linach loft sznur Juta
129,00 zł 89,00 zł
Krzesło Axel DSW biurowe nowoczesne salon kuchnia biały
Krzesło Axel DSW biurowe nowoczesne salon kuchnia biały
104,00 zł 89,00 zł
Krzesło patchwork tapicerowane beżowo brązowy P018W
Krzesło patchwork tapicerowane beżowo brązowy P018W
230,00 zł 188,90 zł
Stół okrągły 80  i 3 krzesła nowoczesne Kris z poduszką czarny
Stół okrągły 80 i 3 krzesła nowoczesne Kris z poduszką czarny
490,00 zł 481,90 zł
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Po stwierdzeniu wady/usterki/uszkodzeniu towaru koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie  794780680 lub mailowo  sklep@litigomeble.pl w celu ustalenia toku dalszego postępowania.

Prosimy nie wysyłać towar bez wcześniejszego kontaktu.

W przypadku konieczności odesłania towaru skorzystaj z poniższych wskazówek.

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Firma Handlowa Daniel Sass
Wejherowska 2
84-207 Koleczkowo

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od jego otrzymania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Firma Handlowa Daniel Sass
Wejherowska 2
84-207 Koleczkowo

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

 Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu na odległość

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl